آموزش ساخت اپلیکیشن فیدخوان برای اندروید
نوشته شده توسط : حسین

هر کاربر اینترنتی برای خود یک لیست ثابت از چند وب‌سایت دارد که هر روز برای مرور مطالب جدید چند بار آن‌ها را چک می‌کند. گاهی برای آگاهی از مطالب جدید در روز چند بار به سایت‌های مورد نظر سر می‌زنیم اما با عدم وجود پست جدیدی در آن‌ها رو‌به‌رو می‌شویم. اما با استفاده از RSS و فید‌ها این امکان به کاربران داده شده است تا از مراجعه کردن‌های مکرر به سایت‌ها خلاص شوند و تنها هر هنگام که مطلب جدیدی در سایت‌های مورد نظر منتشر شد از طریق آگاه‌سازی این برنامه‌ها با خبر شوند و به سایت مراجعه کنند.

اپلیکیشن‌های مختلفی برای این کار ساخته و منتشر شده‌اند که از آن جمله می‌توان به Feedly اشاره کرد. اما این اپلیکیشن‌ها دچار نقص‌هایی نیز هستند که استفاده از آن‌ها را چندان دلچسب نمی‌کند. مانند اینکه شما باید لینک RSS سایت‌های مورد نظرتان را به این برنامه‌ها وارد کنید و به این ترتیب اگر روزی رام خود را عوض کنید یا این نرم‌افزارها را پاک و دوباره نصب کنید، مجبور به شروع دوباره و وارد کردن لینک فید سایت‌ها هستید که امری بسیار وقت‌گیر است. این اپلیکیشن‌ها بعضی از RSS ها را نیز نمی‌شناسند و محیط آن‌ها با وجود پولی، یا تبلیغاتی بودن به مذاق خیلی از کاربران خوش نمی‌آید. امروز اما در زومیت به شما آموزش خواهیم داد تا چگونه یک اپلیکیشن فید‌خوان با ظاهر شیک و حرفه‌ای و مطابق میل خود بسازید و تمام سایت‌های مورد علاقه‌ی خود را در یک اپلیکیشن‌، همیشه و همه جا در اختیار داشته باشید.

اگر دارای یک سایت یا وبلاگ هستید نیز می‌توانید با کمک این آموزش یک اپلیکیشن فید‌خوان اختصاصی برای سایت خود ساخته و آن را با کاربران خود به اشتراک بگذارید. در آموزش زیر هر گزینه‌ای را که به آن اشاره نشده است، بدون تغییر رها کنید.

ابتدا به سایت www.APPYET.com مراجعه کنید و بعد از ثبت‌نام و وارد شدن به حساب کاربری خود روی گزینه‌ی Create An App کلیک کنید.

منبع

زومیت





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: